Fatmaozk MeyraRana bende gece boyunca uyuyamadim kolum Karnım sürekli ağrıdı sabah erkenden hastaneye gittim ve o zaman öğrendim hamile olduğumu
Bayanzeki umutlubiranneadayi 33+4 haftalık hamileyim umarım sen de alırsın bebişini sağlıkla mutlulukla kucağına
aygnaygn Aşıdan sonra kan sulandırıci falan kullanılıyor mu acabaa pıhtılasma olmasn diye . Bende tek doz oldum sonra hamile oldgmu öğrendim smdi ikinci dozumu olcam insllah
Sinemokcu umutlubiranneadayi Ben biontech oldum yan etki olarak sadece kol agrim oldu bir gun kadar sonrasi iyiydim bebekte kontrollerde iyi gorunuyor
Yektasmom haftamda oldum ilk doz biontech aşısını bi ay sonra da ikinci dozu. Hiçbir sorun yaşamadım, ikinci dozdan sonra ertesi gün biraz halsizlik yaşadım, uyudum uyandım geçti. Ben de doktorumun tavsiyesi ile almıştım randevumu, hiç evham yapmadım, çok rahat atlattım. Bence hiç kendinizi strese sokmayın, uzmanınıza güvenin içiniz rahat olsun. Aşı olduğum dönem de çalışıyordum da ve virüse yakalansam yine ilaç kullanmak zorunda kalacaktım büyük ihtimalle o da risk olacaktı.
umutlubiranneadayi Yektasmom çok teşekkür ederim yanıtınız için, yalnız olmadığını görünce insan güç buluyor 🙏🏻💕
_edaa umutlubiranneadayi 17. Haftada ilk doz biontech oldum suan 19 haftalığız çok şükür hiç sıkıntı yaşamadık🙏🏼 Bebişlerimiz allaha emanet🌸 siz de yaşamazsınız ben biraz da bu yan etki vs psikolojik olduğunu düşünenlerdenim iyi düşünün iyi olsun 🥰
okwestt umutlubiranneadayi ilk dozumu oldum bio çok şükür kol ağrısı ve ateş dışında bi sıkıntı olmadı