Srpprn iki kayıbım oldu ve ben gittiğim hastaneler de kimse bişey demiyordu neyse yine 7,8 ay sonra hamile kaldım direkt Dr’a gittik çok iyiyidi doktorum çok ilgilendi ve o teşhisi koydu çok şükür aldım yavrumu kucağıma inşallah sizde alırsınız canınızı sıkmayın 😊benim de 7 haftalık iken vardı dr bana kan sulandırıcı iğne yazdı doğuma kadar kullandım tabi içeride kanama alanı vardı erken teşhis koyuldu hemen iğneye başladım 2 hafta sonra gittim çok şükür dağılmıştı darısı başınıza, şimdi durumunuz nasıl daha devam ediyor mu?