10+3 haftalık hamileyim, akşam üzeri tuvalette adet kanaması gibi kan gördüm, hemen acile gittim. Bebeğin kalp atışı var çok şükür ama kesenin dışında başka biryerde kanama varmış. Proluton depot iğne ve progestan verdi. Eve geldim hala kanamam devam ediyor. Çok korkuyorum. Nolur bırakmasın beni