Mel2 aynen hemde parça düşürmüş ve sanırım 6-7 aya kadar sürmüş kanaması çok şükür Bi kızı oldu MaşaAllah turp gibi benim yengemin annesi yemin ediyordu dedi ben, doğuma kadar pedlerce kan gördüm ama yinede RABBİM nasip etti bunlar size umut olsun 🥰bu arada Dr ne diyor maşallah 20 haftalık olmuşsunuz hemde 13 de [başlamış Allah muhafaza o zaman da bişy olabilirdi yaşayacağı varsa isterseniz oluk oluk kan gelsin yinede yiyecek rızkı varsa yaşayacaktır.. 💕