Seyda_syd hocam 2021 / 13 sayılı cumhurbaşkanlığı genelgesini çıkarın koyun önlerine. Gerekirse dilekçenizi resmi bir şekilde yazın haftanız geldiğinde, haftanızı bildiren raporu ve bu bahsettiğim genelgeyi de ekleyin dilekçeye. Dilekçeyi de işlesinler numarasını vs de alın. Yine de kabul etmiyorlarsa Allah korusun size covid bulaşsa soruşturmayı yerler, yerlerinden bile olurlar. Öyle keyiflerine göre iş yapamazlar, sinir oluyorum böyle idarelere.