Rumeysa3652 Minekorkmaz çalıştığınız firmanın insiyatifinde malesef genel olan bişi değil bi araltırın isterseniz belki sizdede vardır
Meriiih Aysee_35 bazı doktorlar bir hafta öncesinden bile veriyor 😁 doktorun rapora yazdığı tarih önemli canım, o tarihten itibaren başlar.
mom8327 Aysee_35 o zaman asla sorun çıkaramazlar canım milli eğitimi ara bir sorun olursa 🙏🏼 Direk mevzuatta yok sonradan çıktığı için ama okullara yazı gönderilmişti çıktığı zaman hepside biliyor bunu sorun çıkaramazlar 👍
Busur40 Aysee_35 24+1 pazartesiye denk geldiği için o gün aldım doktor 24 haftalık gebelik bulunmaktadır yazmış o belgeyle beraber dilekçe verdim ve ayrıldım. 24+0 hangi günse o gün gidin doktora ben pazar olduğu için bir gün sonra gittim :)
Busur40 AsminMoms covid19 kapsamında alınan tedbirler adı altında genelge numarası ve yayınlandığı resmî gazetenin numarasını dilekçeye ekleyin bunlar resmî dayanaktır
Gizemlili Aysee_35 hocam covidden dolayı mı 24. haftada idari izin var? Normalde doğumdan 8 hafta önce izne çıkılmıyor mu?
AnnelikHayali Aysee_35 merhaba hocam. Ben zor durumda kalmasın diye bir hafta öncesi haber verdim müdürüme. İki gün kala yine hatırlattım, derslerimi dağıttı, yeni ders programı yaptı. 24. Haftanın 2. Günü de rapor aldım, dilekçemi alıp teslim ettim.
ozlemcimen 24 haftalık Hamile olduğuna dair rapor veriyor doktor +dilekçe yazıyorsun o gün izne ayrılıyorsun