Hst_sena https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2021/06/20210630-14.pdf Yürürlükten kaldırılmadığı sürece düzenleyici işlem uygulanmaya devam eder. 24-32 hafta arası idari izin hakkı devam etmektedir. Bu konuda idare ile sorun yaşayan varsa üst makama bilgi edinme başvurusunda bulunabilir. Üst makamdan (valilik/ il müdürlüğü/ genel müdürlük vb.) gelen cevap zaten olumlu olacaktır. Ben akademik personelim 1 eylülde idari izne ayrılmıştım. Şimdi 32 hafta sonrası analık iznindeyim. Velhasıl gebelerde İdari izin olanağının kaldırıldığına dair Resmi Gazetede yayımlanan bir düzenleme yok. Kullandırılması gerekir.
Seyda_syd Malesef iş bilmez yada bildiğini sanan idarecilerle uğraşmak çok zor ama bugün başka idareci ve milli eğitimden de devam ettiğini öğrendim dilekcemle beraber remi gazete çıkan genelgeyi kendilerine verip talepte bulunacağım
Gizemlili Seyda_syd Seyda hanım nasılsınız? İzninizi rahatlıkla aldınız inşallah . Biraz canınızı sıkmışlardı . yavaş yavaş izin olayı yaklaşırken aklıma geldiniz.