Annelikk ben devlet hastanesine olan güvensizliği anlayamiyorum. İyi bir universite ya da arastirma hastanesi ozellerin çoğundan iyidir diye düşünüyorum. Yani imkanım olmasına ragmen üniversite hastanesinde doğum yaptım. Çünkü cok donanımliydi. Ve alaninda Türkiye çapında ünlü doktorlar oluyor bu hastanelerde. Bence özeller daha sıkıntılı olabiliyor. Yani evet markalaşmış ve kaliteli kadrosu olanlar var ama bir elin parmağını gecmez. Ben Ankara da dogum yaptım. Ankara da bile bir cok özel cok vasat. Zaten onu gördüğüm icin üniversitesi Hastanesi’nde dogum yapmaya karar verdim ve inanın bana kendimi emin ellerde hissettim. Bence iyi bir devleti kesinlikle özele tercih edebilirsiniz.