Annelikk dogrudur. elbette ozeldeki gibi sürekli seni pohpohlayan ybir doktor olmuyor maalesef devlette. Ama o anlamda da hep şunu düşündüm. Yani beni pohpohlamasin gerekirse ya da süslü cümleler kullanmasin ama çocuğuma iyi baktığını bileyim. Öyle de oldu şükür.