Kızlar hamileliğimin başından beri özele gidiyorum 28. Haftadayız. Sadece kaydım olsun diye bir kere devlet hastanesine gittim. Belimde fıtık var ve sıkıntılı beyin cerrahisine gitmem söylendi eğer normal doğuma engelse sezeryanı devlette yapmanı düşünüyorum. Bir yandan da fiyatları duyunca acaba normal olursa da devlette mi yapsam dedim. Özelde muayne olup doğumu devlette yapabiliyor muyuz?