Selin77 Mavi34 bende etlik zübeyda hanım eğitim araştırma hastanesinde yatıyorum şuan susuz nasıl 1.5 ay yaşarki gelişimi olmaz sanırım bana öyle belirttiler ve bana da ciğer geliştirici iğne vurdular, pazartesiyi bekliyorum şimdi
Semanurozgan Selin77 senmi anladın yoksa canım kontrolündemi belli oldu cok geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah
Mavi34 Selin77 bende çok sasirmistim duyunca ama öyle.dedilrt ve nerdeyse 1 ay hastanede yatarak öyle bekledide o arkadaş. Inşallah sende sağlıkla kavuşursun yavruna
Selin77 Damlamuratalparslan amin canım inşallah bende bebeğimi sağ salim elime alırım tek temennim bu
Selin77 Semanurozgan zaten 22.haftadan beri sebebi belli olmayan bi su azalması vardı, dün kontrolde tamamen bittiği belli oldu yatırdılar işte takipteyim şuan
Semanurozgan Selin77 rabbim şifa versin inşallah bende 25+4 haftalığim hep bır korku icimde 27 haftamda gidicem kontrole
incisu Selin77 çok geçmiş olsun inşallah bebeğini yakında kucağına alırsın nasıl anladılar suyunun bittiğini
Selin77 incisu kontrolde çıktı canım zaten 22.haftada su azlığı başladı sebebi belli değildi cuma günü kontrolde tamamen bittiği anlaşıldı
prensesannesiiiiii Selin77 canım sağ salim al bebeğini kucağına inşallah korkma benim yeğenim 6 aylık 700 grm doğdu şimdi 4 yaşında nasibi varsa elbet tutunur hayatta tüm dualarım seninle Allah sana bağışlasın inşallah 🤲🤲❤️
Selin77 prensesannesiiiiii amin canım inşallah Rabbim bana da sağ salim kucağıma almayı nasip etsin Rabbim
Selin77 prensesannesiiiiii amin canım benim inşallah Rabbim acılarını göstermesin, Rabbim banada sağ salim kucağıma almayı nasip etsin inşallah
Esrakand Kizlar merhaba benim 16 haftalıkken suyum geldi ve Allah tarafından durdu bir hafta bekleyelim.suyun biterse bebeği alicaz dediler on gün hastanede kaldim on gün boyunca taze sikilmis havuç suyu içtim.sabah akşam bebegimin suyu normale döndü bir haftada ve şu an çok şükür durumu iyi 24 haftaligiz havuç suyu için sabah akşam suyunuz normale dönünce bırakın havucu çünkü şeker cikabiliyor daha sonra
Selin77 Esrakand 1 aydır tükettim canım hiç fayda etmedi bana deveci armudu ile birlikte tüketm maalesef suyu bitti iyice
Ebru07 Canimm dua et ve moralini lütfen yüksek tut evet çok zorlu bir süreçten geçiyorsun Allah’ım şifa versin dualarımız seninle onun yiyecek ekmeği varsa bir sekilde tutunur annesine sen sadece inan çünkü günümüzde artık erken dogumla yaşayan bir çok bebek var tıp ilerledi ellerinden gelen herşeyi yapıyor ama sen bebeğin için ne olur güçlü kal onu düşün ve su an onun sana ihtiyacı var ❤️🙏🙏
Selin77 Ebru07 elimden geldiği kadar dik durmaya çalışıyorum, ama gerçekten çok zor bir süreç Rabbim hepimizin yardımcısı olsun, sağ salim bebeklerini bekleyenleri kucaklarına almayı nasip etsin elimden geleni yaptım artık gerisi rabbime kaldı
FatihBatur Selin77 suan okunan ezanlar huyu suyu yüzü hürmetine Rabbim sağlıkla evladınızı büyütmeyi kucağınıza almayı nasip etsin Şafi ismiyle şifa versin insallah
Tugbaa2937 Selin77 Bende seninle aynı haftadayim. Sürekli dilimde aynı kelime bu bebek 9 ay beklemez çünkü hiç dinlenemiyorum. Vardır budnada bı hayır saglikli sıhhatli gelsin insaAllah Rabbim sanada bebeginede güzel bir ömür nasip etsin.
Selin77 Tugbaa2937 amin canım inşallah sende inşallah sağ salim bebeğini eline alırsın Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Esrakand Selin77 herşeyin hayırlısı ben hep hayırlısını istedim Allah’tan umarım senin için de hayırlısı olsun umarım rabbim mucize yaratıp sana bağışlar 😘
Selin77 Esrakand inşallah canım rabbim hepimiizin eline sağ salim almayı nasip etsin evlatlarımızı çok zor gerçekten