Kızlar 26+0 gebeyim. Çocuğumun tamamen suyu bitmiş, pazartesi günü alıcaklar. Lütfen dualarınızı benden eksik etmeyin. Başına böyle birşey gelip çocuğunu sağ salim eline alan varmı? Beni nasıl bir süreç bekliyor başından böyle birşey geçen varsa yardımcı olur musunuz