Selin77 Öncelikle Allah miniğini sana bağışlasın, sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🍀 Benim teyzemin kızı 6 aylıkken bebeği sezaryen olmuştu suyu bittiği için.. 6 aylık 650 gr dı oğlu, şuan liseye gidiyor, doğduğunda uzun bi süre küvozde kaldı ama bir daha sağlık sorunu hiç yaşamadı şükür.. Allah ım yavrunu da sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin 🙏🥰🍀