Melek3 merhaba, ben de 36+5 haftalığım. Sabah biraz iş yaptım yoruldum, ondan beri belimde ciddi ağrı var çok önemsemedim ama kasıklarımda da geçmeyen bir sızı/sancı karışımı birley var. Sırtımdan başlayıp bacaklarıma vuruyor Gibi. Bebek de toplanıyor sürekli açıkçası çok önemsemiyordum ama sanırım aranızda tecrübeli anneler de var. Önemsemeli miyim sizce? Yani benim öyle sancılı reglim olmaz pek onu da bilmiyorum o yüzden 🥺