Karnım ağrıyor gibi sancilaniyor gibi ne çok şiddetli ne de çok hafif orta halli ağrıyor belim ağrıyor sürekli tuvalet e gidiyorm sanki kendimi sıkmasam bişi gidecek gibi 36+5 haftalıgim? Sizce bu doğum sancısı olabilirmi karnımın alt kısmını picak la ciziyormus gibide yanlamasına açıyor