-gfeb- evet, biz aslında direk tedavi amaçlı gitmiştik doktor rahim filmi isteyince çok şükür tüplerde açık çıkınca bekleme kararı aldı 6 aydan önce gelme dedi🤭 inşallah gerek kalmaz tedaviye ya kimse için. Rahim filmi için bile yatmak o kadar koyuyoki insana. Hep dua ettim kimseyi düşürmesin rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. Emeklerimizi maddi manevi sıkıntılarımızı boşa çıkarmasın. Sıra beklerken teyzenin birisi sorunca başladı tarifler vermeye bunlarda çok üzüyo insanı 🙇🏼♀️