-gfeb- bende Perşembe günü çektirdim rahim filmi, eşimde spermiogram verdi. Benim tüpler açıkmış eşiminde sonuçları güzel çıktı. Doktor 6 ay süre verdi bende ilk aydan ümitlenmek istemiyorum ama ümitleniyorum inşallah hiçbir şeye gerek kalmadan gebelik oluşur sağlıklı şekilde 🥰🙏🏼