Mizgin2020 minikmucizemmmmmm evet canım bende kanama geldi 2 gün sonra kesildi çok değil ama azar azar
Fatma_4224 -gfeb- ben 2 yıl once film çektirdim ama gebe kalamadım hala doktor sorun yok dedi eşime de bakılmıştı ondada sorun yoktu ama olmadı. 3 ay omce bende tembellik eşimde de morfoloji sperm bozukluğu oldugunu ogrendik şimdi ise tedavi görüyoruz
Fatma_4224 -gfeb- şuan ilaç tedavisi sürüyor yani son ayım 10 gun var regle henüz daha konusulmadı tekrar cekilecek mi yoksa tüp bebek mi diyecek tam bilmiyorum 10 gun sonra belli olacak açıkçası