Berru Rabb’im sağlıkla kucağına alıp sağlıkla büyütmeyi nasıp etsin inşallah seni çok uyi anlıyorum aynı durumu kızımda yaşadım 5 sene sonra bı çok tedaviden sonra hamile kaldım ve ikili teste biyokimya risk çıktı benide fetal dna ya yönlendirdiler ama sonuç ne olursa olsun aldirmayacagim için yaptırmadım ilk zamanlar cok göz yaşı döktüm surekli üzüntüden tansiyonum yukseliyoru aonra dedim bu sekilde bebegimi daha cok uzuyorum rabbim bana neyi nasip ederse onu yasicam ağlamak yok artık dedim ve kendimi topladım şuan kızım 15 aylık ve maşallahı var sağlığı yerinde hiç korkma rabbim neylerse güzel eyler sağlıkla doğsun inşallah bebesin dualarım seninle