UraSsmom yaptıkları iş aynı değil…. Risksiz gebeliklerde tabi size aynı gelıyor. Parmak sayıyor, kalp odacıklarına bakıyor, sağ sol beyine bakıyor aaa çok ilgili oluyor hemen. Peki ya riskli ise bebek? Hastalığa tanı koymanın çok zor olduğu durumlar varken hangı radyolog koyabılır. Eğitim mi almış ileri düzey gebe takibi için ekstra 3 yıl daha… lütfen yapmayın. İnsanlar evlat acısı çekiyor sonra.