aygnaygn size bir tavsiyem ikili yaptırmayın benimde düşük riskim vardı doktorum ikili yapma kararını bana bıraktı, orada çıkan tek sonuç down sendromu olup olmaması ve olmasa bile yüksek riskli gözükebiliyor, tabii öyle olunca daha da strese giriyoruz, sonra işte sıvı alıyorlar eğer aldırmak isterseniz de bebeği alıyorlar, ben her türlü kabul ettim onu rabbim verdi, o yüzden aldırmak falan düşünmedim, tabii siz farklı düşünebilirsiniz . 12. Haftada ikili testin tek amacı down sendromu ise bebeği aldırmak