Nesomer ElifKarata bizde 31+6 yız vajinama çok baskı yapıyor sürekli tuvalet hissi oluyor ve canım yanıyor. Sağa sola vursa sorun yokta vajinaya baskı yapmasınlar ya 🙈😄
ElifKarata 0114 yaa aferin senınkine ne güzel 😂😘😍 benm zilli az uyuyor geceleri zıpır zıpır uytmuyor beni
Nesomer ElifKarata off nasıl geçicek zaman ağustosta napcam diye kara kara düşünüyorum sıcaklardan hamileliğimin tadını bile çıkaramıyorum 😥 sürekli bi sıkkınlık bi bunaltı. Üstüne birde uykusuzluk. Akşam olmasın istiyorum resmen 🤣🙈
Kelebek29 [silindi] 33+4 oldum aynıyım canım evet hareket ediyor ama yumuşak yumuşak birde dönmedi beni ki yani bende o kadar şiddetli hissetmiyorum birde kilolu olduğum için sanırım zayıf olanlardan daha az hissediyorum
[silindi] Kelebek29 benim de öyle yumuşak hareket ediyor yok ya ben kilolu değilim yani hamilelikte aldım ama aşırı değil birkaç hafta önce karnımı zıplatıyordu şimdi sakin
Eisrdn Bende aynı haftadayim. Sağ kaburgama ayağını dayıyor. Biraz canımı acıtıyor bu durum ama iyi ki hareket ediyor diyorum. Her hareketinde mutlu oluyorum. Bir doğsun o ayacıkları öpe öpe yiyeceğim 😍😍
Espbulut ElifKarata 37 haftadayım ve artık kolu mu bacağımı bilemiyorum uzuvları bile belli oluyor öyle hareketli ki ayak tırnaklarımı 1 saatte kesebildim 😂😂😂
ElifKarata Espbulut iyi sen kendin kesebiliyorsun 🤗🙏 ben eşime kestiriyorum nefesim kesiliveriyor öne yüklenince
ElifKarata Nesomer az kalmış canm sabret dayan annelik çok zor daha doğmadan rabbim yardımcımız olsun hepimizin 🤗😘
Tugba6336 [silindi] amin inşallah. Artık hareketleri azalacak yerleri daralıyor çünkü. Birde anne karnında çok hareketli olmayan bebek sakin oluyor diyorlar. Biz 33+6 olduk