Sukranerolkaradag ElifKarata Çok aktif olduğu haftalardasın. Eşime arkadan sarıldığımda eşim, tekmeleri uyutmuyor uyanıp duruyorum diyordu.😅😅
Tugba6336 [silindi] amin inşallah. Artık hareketleri azalacak yerleri daralıyor çünkü. Birde anne karnında çok hareketli olmayan bebek sakin oluyor diyorlar. Biz 33+6 olduk
Dryackgz ElifKarata valla bizdede durum aynı özellikle geceleri hiç uyutmuyo her uyandığımda oda uyanmış oluyo bi gündüzleri sakin benim kız😀 canım bu arada doğum için doktorun ne diyo seninde mi eylül 17 görünüyo bide normal mi düşünüyosun doğumunu
ElifKarata Dryackgz Eylül 18 canm adet tarihime göre ama ultrasonda 2 hafta önde çıkıyor baş ta büyükmüş kılosu 4 u geçerse sezaryen dedi doktorum sadece suan normal Doğuma engel bişey Yok bakalm hyrlısı
Dryackgz ElifKarata anladım canım en son kilosu neydi bebeğinin benimde 2 hafta önde olduğunu söyledi Çarşamba kontrolüm var bakalım kaç gr almış
AycanUzun ElifKarata 34 haftadayız benimde öyle bazen yerleşiyo bi köşeye dokunmadan kımıldamıyo orda sıkılınca fıldır fıldır
Dryackgz ElifKarata benimde 32 de 2250di tabi ultrasonlarda çok yanıltıyo ama doktor kilo alımı çok güzel dedi öndede demedi şimdi doktorumda tatile çıkıyo başka doktora gidicem mecbur