Kızlar yaa merhaba öncelikle ama ben anlamadım şimdi aklıma bişey takıldı. Bende avent cam alacağım ek gıdadan sonra pp alayım eliyle rahat tutsun diye düşündüm. Eğer 6 ay boyunca ihtiyacı olmazsa boşa mı alacağım bunu ben 1 numarasını falan çok kafam karıştı 😃 yani direk pp mi alsam acaba çünkü 6 aydan sonra cam ağır oluyor falan diyorlar 🤦🏻♀️