ElifB08 Deneyimli anneler Ya da bilgisi olan anneler bakabilir mi.. Yenidoğan bebeğime hangi numara almam gerekiyor. Büyük boy olanından 1 numara aldım. Bir tanede küçük boy almak istiyorum ucu kaç numara olmalı?
Ekinff ElifB08 biberonu yeni doğan almayın +3 aylığa uyumlu alın. Yenidoğan için kaşık biberon almalısınız. Meme reddinin yaşanmaması için amaç. hangi marka olursa olsun ılk 3 ay biberon önerilmiyor doktorlar tarafından.
Kamusbuglem ElifB08 ıkıncı gebeliğim ilk kızımdada avent kullndım yenidoğan biberon seti aldom 1 numara alın baslıklrı değiştiririniz büyük ile kucugu 2 numarayı büyüdükce kullncak cnku
busranr06 ElifB08 numaraları mı varmış ilk defa. Duyuyorum ben direk natural cam küçük olan biberondan aldım ama
ElifB08 Ekinff anne memesine en yakın biberon olduğu için aldım, çoğu kişide öneriyor bu biberonu ondan..
Gulsah1616 Denizmila21 https://ty.gl/zclx2j3t68 ben de aynı fikirde olduğum için bir de bundan aldım. Çok uygun zaten. Henüz kullanmak nasip olmadı ama kaşığın başlığı gayet yumuşak bebeğin ağzına zarar vermez. Fikir olsun sana da ☺️
ElifB08 Kamusbuglem yani küçük alacağım biberonu 2 numara alıp başlıkları değiştireyim diyorsunuz… 1 numara yeni doğana iyi midir
Ekinff ElifB08 bende avent aldım hem kolit olanını hem de cam olanını ama ılk 3 ay kaşık biberon vericem mama kullanması gerekirse doktorumunda önerisi.
Kamusbuglem ElifB08 tabi kı çok akıslı gelmesi iyi değil hem tıkanabilir hemde memeden de kopmasın meme gibi gelsin ona
ElifB08 busranr06 kabın üzerinde yazıyor bende yeni keşfettim 😅 şans eseri 1 numara almışım yeni farkettim
Crnnn7 ElifB08 ben de ondan aldım cam olandan ancak kafamı bir şey karıştırdı e-bebek sitesinde çoğu insan kapattıktan sonra atıyor yazmış denemedim de henüz acaba diğer boyu başka marka mı alsam dedim :-/
ElifB08 Crnnn7 ben kullananlardan hiç böyle bir şey duymadım.. Sırf anne göğsüne en yakın biberon olduğu için aldım. Meme reddi yaşamamak için. Ne olacağı belli olmaz 🥲
Eymnnn ElifB08 2 numara uç almıştık bende antikolik olan modelini kullanıyorum. 5 ylık oldu hala da gayet rahat içiyor uzun bir süre daha değiştirmem
ElifB08 Eymnnn sanırım bende 2 numara alacağım bir tanesini daha mantıklı olur. 6-7 haftada bir değişin diyorlar zaten ne kadar doğru bilmiyorum
ElifB08 Ekinff yaa kaşık biberonda almak lazım o zaman.. ne olur ne olmaz. İnsan son dakika bitersen tedarik edemiyor arkadaşlarımdan gördüm çok zorlandılar
Eymnnn ElifB08 yok yavrum ne değiştirceksin bi uç kaç para biberonda pahalı sterilizasyona dikkat et yeter bebek biberon falan yıkama deterjanları dan al kaynar suya koy beklet içine sinmezse yine yap aynı şekilde ben öyle yapıyorum hiç gerek yok
Olalaaaa ElifB08 bebeğinize boğulma tehlikesi yaşatmak istemiyorsanız değiştireceksiniz. Mantıklı düşünün o biberon ucu temizledikçe sıcak suyla buluştukça ne hale gelecek ? Ne kadar dayanacak ?
Kamusbuglem ElifB08 ben hiç kaşık biberon falan kullanmadım canım bence gereksiz yere alma belki biberonuda kullanmıcak :) sadece bana mama kasıgı aldırdılar hastaneden oda bebek anne memesini emdikten sonra kaln biraz sütü kasıga sağ cocuğa ver dediler o kadar :)
ElifB08 Kamusbuglem ama aldığım biberon büyük ondan dolayı küçük alayım dedim.. Yenidoğan bebek o kadar büyük biberondan emmez sanırım..
ElifB08 Eymnnn ay bugün baktım yorumlarına dediğiniz gibi ucu bulunmuyormuş zaten numaraları, üstüne birde çok pahalı yazmışlar sanırım biberondan pahalıymış. Acaba chicco mu aldaydım diye düşünüyorum şuan
Olalaaaa Eymnnn ne güzel akıl vermişsiniz ama uçları bozuluyor ve bebeğin boğulma tehlikesi oluyor. Kimse enayi değil boşuna çöpe atmak İçin parasını. Herşeyin bi ömrü olduğu gibi bu biberon uçlarının da ömrü var.