ElifB08 Mervenin_Mucizesi meme reddi yaşamamak için demişler sanırım ama aventi kullanıp meme reddi yaşamayan bebeklerde olmuş. Sanırım 1 numara en iyisi
Olalaaaa ElifB08 +1 yazan uçlar 1 aydan sonrası İçin. Yenıdoğan için +0 olan ucu alacaksınız ki tek delikli olan başlıklar onlar.
Olalaaaa Eymnnn ne güzel akıl vermişsiniz ama uçları bozuluyor ve bebeğin boğulma tehlikesi oluyor. Kimse enayi değil boşuna çöpe atmak İçin parasını. Herşeyin bi ömrü olduğu gibi bu biberon uçlarının da ömrü var.
Eymnnn Olalaaaa akıl vermek değil sadece her ay değiştirmemek gerek bence akıl vermekle ne alakası var ben fikrimi söyledim sonuçta biberonda pahalı uçlar ha illa değiştiricem diyorsa sıfırdan biberon alması daha mantıklı. Kaosa bayılıyorsunuz ya
Olalaaaa ElifB08 bebeğinize boğulma tehlikesi yaşatmak istemiyorsanız değiştireceksiniz. Mantıklı düşünün o biberon ucu temizledikçe sıcak suyla buluştukça ne hale gelecek ? Ne kadar dayanacak ?
ElifB08 Olalaaaa ağzına büyük veya küçük gelirse Tabiki değiştireceğim çocuğumdan önemli değil herhalde.
ElifB08 Olalaaaa aventin yeni biberon uçlarında 1 numarada 2 damla işareti gösteriyor eğer öyleyse benim 0 numara almam lazım onuda dün gece farkettim bakarken. Yeni doğana 2 damla çok olur sanırım
Poyrazin_annesi Bn numaraları bılmıodum avent kucuk ve buyuk boy bıberon aldım birinde 0 yazıo birinde 1
Mervekertisci Ben oğluma lansinoh aldım doğduğundan beri kullanıyorum ne meme reddi ne başka bir şey şimdi ikinciye hamileyim memeyi nasıl bırakıcak bilmiyorum 🤦🏼♀️🥲