esrmhmt Ygtzynp ha evet aynen tencere mi koydun 😁 cidden takılma ben erkeksi isimleri seviyorum kızım olmasa yiğit, doruk, poyraz, toprak, kuzey, uzay falan filan düşürdüm👍
Heather Ygtzynp aman boşverin dolu dolu gümbür gümbür bir isim anası babası beğenmiş uygun görmüş gerisine halt etmek düşer:)
Nisanurr Ygtzynp valla benim oğlumun adı Yiğit Aras 💙 çok çok severek koyduk çokta güzel isimleri gibi yaşasınlar 🙏
Duyguynrky Ygtzynp yani afedersinde çüş... annemde olsa babamda olsa adı yiğit’mi isterlerse seslenmesinler... kendileri bilir ama onlar öyle diyor diye adını değiştirmem. Bize de ateş ismi için laf ediyorlar lafı koyup çekiliyorum evlat benim evladım allah ömür verdikçe ben bakacağım. İstemeyen sevmesin seslenmesin. İsmi seviyorsan koy arkadaşım kimseyi dinleme. Senin oğlun sakın unutma. Eşinle senin evladın... kimse karışamaz gerisine
Gulkar Ygtzynp amannn sallama herkes herşey der içine ne sınıyorsa o ismi koy banada çok diyen oldu oglusumun adı Ali Mirza olacak nasipse yok mirza ney o nasıl ad ben ağa adı gibi murtaza gibi diyenler oldu hiç sallamadım içime o ısındı onu koyacağım benim ağam benim paşam olacak dedim 😊
Lvns Ygtzynp bizimkilerde ayni doguma 15 gun var annem hala isim öneriyor inatla :D gülüp geciyorum ilk sinir olmustum bende ama sallamamak lazim yani bos muhabbet :) ilk basta sevmeyen zamanla alisiyor bir sekilde biz esimle kimsenin fikrimizi degistirmesine izin vermedik ismini belirledik emin olduk ve oyle soyledik zaten :) takma daha cok konusurlar ki yigit bence gayet guzel bir isim ismiyle buyusun insallah :)
rileyss Lvns sizin yine cinsiyeti kabullenmişler en azından 😂 benim annem hala yüzük testi yaptım cinsiyeti erkek çıktı kesin oğlun olacak diyor 😂 dün banyo havlusu görmüş mavisinden alıyorum diye arıyo beni 😂 kızım olacağını bir türlü kabullenmiyor varsa yoksa yüzük testi
Oykuzey Yiğit isminin nesini beğenmemişler yahu ilginç. Ben çok severim Yiğit ismini. Kaldı ki yeğenim de adıdır. Abisinin adı da Mert Mert yiğit delikanlı! Hiç takılmayın, çok çok güzel bir isim ve ismiyle büyüsün inşallah, sağlıcakla gelsin.
Oglununannesi Ygtzynp ileride nasip olurda 3. De oğlan olursa yine 😂 yiğit hamza koyacağım inan ben çok seviyorum yiğit ismini adı gibi olur inşaallah kimseye aldırma sen🙂
OzenMeryem Ygtzynp boşver çocuk sizin çocuğunuz sonuçta anlamı yada söyleyişi çok değişik bi isim olsa neyse 😏 gayet güzel bence 👍🏻😊
rileyss Ygtzynp Soyadım yiğit olmasa oğlum olduğunda koymayı düşündüğüm tek isim yiğit :) bence harika bir isim beğenmeyen kendi koymasın, sıkmayın canınızı
Lvns rileyss valla benimki oyle teste feln kalkismadida arabali pikeler mavi hastane cikislari felan alip duruyo icten ice kizim olacagina inanmiyor olabilir 😁
bebekkaradag Ygtzynp Sizin içinize siniyorsa başkalarının ne dediğine takılmayın bence🙏🏼 Emin olun kimseyi memnun etmek mümkün değil☺️
inci_f Ygtzynp bence de Yigit cok guzel bir erkek ismi, oglum olsa koyabilecegim ilk bes isimden biri hatta..9 ay karninizda tasiyip nice fedakarliklar yaptiginiz evladiniZa kendi istediginiz ismi koyun , kimseye aldiris etmeden 🙏✌️
Efuchama "Ben şu ismi seviyorum onla çağırırım" olayını kayınpeder eltime yapmıştı. Eşim de ben de çok gıcık olduk son ana kadar söylemeyeceğiz ismi. Eşime saygısızlık olmasa "fikrini soran oldu mu" diyesim gelir.. umarım demem 🙈🙈😂😂 bu arada yiğit çok hoş bi isim her yaşta karizmatik
Birglbiray Valla isim gayette güzel kimseye affedersiniz de bok yemek düşmüyor. Ailenize de farklı isimlerle hitap etcez diyen kim olursa olsun sen yap o ismi koy biz bunu seçtik de saygı duymak zorundalar seve seve değilse tersleye tersleye kusura bakmasınlar siz beğenmişsiniz eşinizle kimse karışamaz o saaten sonra