Samiysfmrym Ygtzynp ayy ne büyük terbiyesizlik ne demek hayvanıma koydum 😠 bazı insanlar konuşmuş olmak için konuşuyor sadece bencede yigit çok güzel bi isim adıyla çok yaşasın inşAllah 🙏❤️
mrvhmz Yiğit bence de çok güzel bir isim. Niye böyle yaparlar hiç anlamam, 50 tane çocuğumuz olmuyor, tabiki her anne baba gönlünden geçen ismi koymalı.
DidemDzltaDinel Amaaan kuzum herkesi takarsaaaak çocuğu doğurmaktan bile vazgeçebiliriz 😂 Ben de ilk öğrendiğim gün erkek Dağhan kız Dila dedim, erkek çıktı cinsiyeti adı Dağhan olacak, kime söylesem başka isim bulamadınız mi diyor, hatta çocuğun yurtdışına giderse çok zorlanacak ‘ğ’ yüzünden diyenini bile duydum 😂 ben de keyfimiz buna karar verdi diyorum geçiştiriyorum ☺️ Yiğit çok asil bir isim devam 😉
istanbulluanne Ygtzynp Bizde Uzay Sarp koyucaktik. Uzay nasil isimmis , hatta isim değilmiş cocukla dalga geçerlermiş, yok ben satürn derim flan. Isimden soğudum 😒 bizde vaz geçtik Yağız Alp koymaya karar verdik insalh.
Ygtzynp istanbulluanne yiğit alp ‘i samimi bi komşum koydu , yağız da benim yakın arkadasım koyacak bende sadece yiğite karar verdim
Zeynepreyyan İsmi hiç kimseye kabullendirmek zorunda değilsin . Sen ne isim verirsen o isimle çağırmak zorundalar özellikle eşinle adamda verdiğin karar önemlidir. Banada neler dediler ben yine de bildiğimi yaptım Zeynep Reyyan verdim kızımın ismini . İkinciyi henüz düşünüyorum isim