Derin0712 ay yemin ederim ben , bizim için hamilelik ++++ kötü geçiyo 🤦♀️ Aşı olsam mı diye rahat 10 gün kendimi yedim bi yerim ağrıyo nefes alamıyorum kesin yakaladıydım virüse diye doktorum ol demese hayatta olamazdım korkumdan bu sefer virüs olursam ölürsem diye kokudan mafoldum vallahi oldum gitti şifa olsun artık me diyim yavrumuz sağlıklı gelsin kucaklara