Derin0712 yıllarca başhekimlik yapmış bir çok konuda araştırmalar yapan ,bilgisne gerçekten herkesn güvendiği bi aile hekimimz var bize biıontech i kesnlkle önermediğini söyledi. Çocuklara ve gebelere bugüne kadar yapılan tüm aşılarla sinovac ın laboratuvar ı aynı ve aynı içeriğe sahip dedi. Biontech için ; yeni çıkmş ,gebeler için nasıl bi etki göstereceğini bilmediğimiz vücuttaki antikor süresinin ise çok kısa oldugunun son zamanlardada medyada bile etkisnin çokta olmadıgına dair bilgilerinin yayıldıgı bi aşı türü olduğunu düşünüyorum dedi.
Bu konuda herkesn kendi tercihi. Benmde herkese sonsuz saygım var. Allah hepimzi muhafaza etsin. Bu dönemdeki bütün hamileler deneme tahtası oldu. Ne olacak nasıl etki edecek ilerde evlatlarımzda bi etki gösterecekmi bilmiyoruz. Ama şahsen benm içimede biontech hiç sinmiyor. Allah hepimizi özellklede yavrularımızı korusun ☹️🤲🏻