Derin0712 ben riskli gebeyim en önemlisi pıhtılaşma bozukluğum var kan sulandırı kullanıyorum biontech pıhtı yapıyo dediler ilk dozu korka korka vuruldum çevrem neden vuruldun böyle yapıyo şöyle yapıyo pıhtı yapar atar vs vs derken dün doktora gittim durumu anlattı uydurmasyon hepsi pıhtı falan yaptığı yok ortalık bildiğin gibi değil dedi dün 2. Doz biontech oldum bu arada 34 haftalığım ve gerçekten bebeğimi annesiz bırakmak istemiyorum ama çok da korkuyorum