Annesiveoglu kasıntı yapmadı da hiç tabi daha çok çıkıyor malesef. Ama ağda uygulayamıyorum tenim inanılmaz hassas. Kanıyor, pişik gibi oluyor. Kıyafet giyince ölüyorum zaten agda yaptığım yere değince. Bu havalarda hiç denemedim bile.. O yüzden başka çarem yoktu 😞