Shnern şuan bende karantinadayım eşimden bulaştı. 7+2 yiz ilk günlerim çok ağır geçti şuan daha iyiyim koku ve tat kaybı var 7 gün sonra karantinam bitiyor inşallah atlatmışıZdır keşkeler fayda etmiyor ama keşke gebe kalmadan aşımı olsaydım diyorum bugün kalp atışları için gidecektik ama nasip değilmiş haftaya gideceğiz