kızlarrr cvrende cok duyuyorm dikat et covit olan ya bebegi oluyo ya anne ölüyo die yani kader bu ben dikat ediyorm cvrende dsüncesiz insan cok var ilk bebegimi kaybettm kalp sorunundan dogumdan sonra suan 2. gebeligim 19 haftalık hamileyim coviti saglklı bir şekilde atlatan varmı beni motive edermisiniz cok sukur hasta deyilim ama korku var icimde aşı olmamısım hic😢