hayatt11 ikinci trimesterdasin bence hemen aşi ol 3.trimester da ne yazik ki kötü etkileniyor gebeler. İlla herkes ölmüyor tabi ama yogun bakima yatma oranı ve ölüm orani ne yazık ki çok yüksek. Gebeler bu şekil kötü etkilenmeye başlayınca bende ikinci trimesterda aşı oldum şu an eşim covid ve bana bulaşmadı korkuyla yaşamaktansa aşı ol lütfen