Ve şikayetlerimiz neler kızlar bu haftalarda ? Benim mide bulantım bir kaç gün önce geri geldi kustum da ama dünden beri iyiyim . Onun dışında kasılma var yani bebek sertleşiyor karnımda . Bazen göğsümde ani acı oluyor süt kanalları dıye düşünüyorum ara sıra vajina ve kasık ağrısı oluyor başka bır seyım yok cok şükür inşallah sizler de ağrısız tamamlarsınız 🌼