HavvaGuzey Sdtcnts 33 haftalık +4 kilo ✌✌ ama kilolu hamile kaldım ve özellikle dikkat ettim kızlar ilk oğlan da 16 kilo ile Doğuma gitmiştim
Ftmtrk dakpinar- çok bulantılı geçti hamileliğim yoksa ben de alırdım muhtemelen 🤗 teşekkür ederim Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin kilo verilir illa ki ❤️💕
dakpinar- Ftmtrk oyyy 🥰 tabi ki canım benim öncelik bebeklerimizin sağlıkları ama illa şeytan aklımıza şu kiloyu sokuyor dert et dert et diyor 🥰 Rabbim tüm annelere sağlık versin ve bebeklerını kucaklamayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Sdtcnts dakpinar- yaa çok teşekkür ederim 🌺inşallah istediğiniz gibi olur. Ben ekmek baya tüketiyorum, tatlı, hamur işi.. 🤦🏻♀️🙈
dakpinar- Sdtcnts işte o yüzden kuzum sadece o yüzden . Eğer onlara dikkat ederseniz İnan güzel gider .❤️🥰🌼
_nurgler 30+1 haftalık hamileyim 4 kilo aldım 5. Aya kadar bulantı sorunu yaşadım maalesef kilo kaybım çok oldu şuan toplandık çok şükür Sdtcnts
Lokumunannesii Sdtcnts 31 haftalığız en son 28 haftayken ölçüldü bilmiyorum yemem içmem süper bebeğimin de kilosu standart sanırım hareketli bir kızım var yediklerim yakılıyor göbeğim kilo aldı ben degil😅🤷🏻♀️
Nermin70 Sdtcnts 8 kilo aldim ins fazla almadan dogururum. 30 haftalik suan kendimi zor tasiyorum zaten 🤦
Sevinc-Berke Sdtcnts Napalim canım sağlıkli olsunlarda verilir kilolar 🥰 ben ilk oğlumda daha çok kilo aldım bu hamileliğim iyi gidiyor ona göre 😁
bebegimizibekliyoruz1 Sdtcnts 30+1 im 4 kilo aldım çok az aldım iştahım bıçak gibi kesildi iki haftadır yiyemiyorum resmen zorla yiyorum
Tugbaysma Sdtcnts valla gebelikte 10 kilo verdim şuan 30 haftaligim:) gayet iyiyim doğumda zorlamazdın umarim