Aysebln dakpinar- Evet canım ilk hamileliğimde de aynısı olmuştu bunda da aynısı oldu bu konuda şanslıyım sanırım ☺️
PregnantLady Hilal1907 diyet düşüncesi bendede var inşallah kendi kilomunda aşağısına düşmek hedefim bakalım😂
Yusufhalime Sdtcnts 13 kilo aldım 31+2 haftaligim 3.gebeligim ilkinde 20 ikinci de 22 kilo almıştım bakalım bunda kacla bitirecegim
Tugbaysma Sdtcnts valla gebelikte 10 kilo verdim şuan 30 haftaligim:) gayet iyiyim doğumda zorlamazdın umarim
Bebikonun_annesi 55 ile hamile kaldım 66.8 olmuşum 30+6 dayım kızlar bende, o değilde şuan belirtileriniz neler ben mide yanması ve uykusuzlukla baş etmeye çalışıyorum bu aralar
Minaminisi 30+3 olduk. +3 kiloyla devam ediyorum. Bulantılardan 10 kilo vermiştim sadece 3ünü alarak devam ediyorum.
ebruzb Sdtcnts 29+6 11 kilo aldım 🤷🏻♀️😬 yiyorum ama ya valla şekerli falan bulantılarım geçince coştum😬 4.5 aydan sonra aldım hepsini de 😂😂
Lokumunannesii Sdtcnts 31 haftalığız en son 28 haftayken ölçüldü bilmiyorum yemem içmem süper bebeğimin de kilosu standart sanırım hareketli bir kızım var yediklerim yakılıyor göbeğim kilo aldı ben degil😅🤷🏻♀️
Hapykids Merhaba hamisler 🤗33 haftalık olduk biz ama bu ayımızda b12 eksikliği yaşıyoruz.Pazartesi kontrolüm var tedirginim bilgisi olan varmı.Bebegime bi problem olur mu