Sdtcnts ya gerçekten mi teşekkür ederim ben 11 kilo ile tamamlamak istiyorum o yüzden bana bu fazla geliyor daha 7-8 hafta var sezeryan düşünüyorum da . Hiç hareket yok malesef hiç evden çıkmıyorum . Ama yediklerime dikkat ediyorum sadece . Ekmek hıc tuketmıyorum. Meyve çok yiyordum zaten bunu o ara aldım meyve azalttım. Kaçamak yapıyorm arada ama diğer gün dikkat ediyorm bu sekılde kuzum .❤️