Ysmnbarin nlycltk bulantı olmaması büyük nimet valla ben ne yersem kusuyordum🤢 şimdide doymak bilmiyorum çok kilo almasam iyidir 😃😃
nlycltk Ysmnbarin aman bende öleyim sabah kahvaltıda yenmicek şey yedim şimdi yazmıyım buraya o derece 😂😂 72 ile bitse 10 kilo ile iyi olur 😂 ay bide detaylıya girdin mi
Ysmnbarin nlycltk şimdilik kilo almıyorum diye bende aman hamileyim canım çekmesin diye herşeyi yiyorum 😃 geçen hafta girdim canım sen girdin mi ?
nlycltk Ysmnbarin bende aynı hatta çoçuk kıpırdasın diye çikolata yiyin iki parça diyorum bi bakmışım paket bitmiş 😊😂 yok ben yarın gircem daha
Deletedmom_33 kubrapartal 17+4 gibi bende titreşim hissetmeye başladım. 18+3 de net ilk hareketini hissettim
Ysmnbarin nlycltk eşim çikolata almaktan sıkıldı iyice 😃 sürekli çikolata aşeriyorum doymuyorum 😃 detaylıya özele mi gideceksin devlete mi ? Ben gittiğim özeli hiç sevmedim 10 dakika da paldır küldür baktı çıktım. Girdiğinde aklında bi soru kalmasın herşeyi sormaya çalış. Bana ultrason kağıdı bile vermedi
nlycltk Ysmnbarin ben aldırmıyorum önümüzden pek eve çikolata bunaltacak cinsiyet ne ? Aa öle mi bende özel klinikte yaptıracam ama daha önce orda rahim filmi çektirmiştim bide arkadaşımda orda yaptırmıştı memnun kalmıştı o yüzden orayı tercih ettim ya bakalım nasıl olcak inşallah memnun kalırız
Ysmnbarin nlycltk kızım olacak inşallah 🥰 benimde eşim araştırmadan randevu almış gittiğim özelin bu kadar kötü olabileceğini tahmin edemedim. Eşimi bile içeri almadılar pandemi de almıyoruz diye
nlycltk Ysmnbarin şubatlar hep kız heralde benimde kızım olcak nasip olursa 🤗 evet bazıları öle yapıyormuş burda okumuştum inşallah alırlar rahim filminde falan almışlardı çünkü tüh keşke kendinde baksaydın bi
Ysmnbarin nlycltk İsim düşündün mü peki ben çok kararsızım 🙄 sırf eşimle girebileyim diye özele gitmiştim yoksa devlete giderdim bende. İnşallah senin gideceğin yer ayrıntılı inceler
nlycltk Ysmnbarin evet nasip olursa fidan koyucaz 🤗 hastane olarak da özele gidiyorum ama dışardan bi yeri tavsiye etti daha net görülsün herşey diye inşallah öle olur 😂
Mer-Ve nlycltk bende de eşim hemen hissetmemişti çünki bazen hafif hareketleri bizler içimizde olduğundan hissediyoruz. Ben eşime sık sık konuşmasını söyledim kızımızla ve konuştukca ve eli daha çok karnımda oldukça kızımızla bağı oluştu. Şimdi 23. Haftadayız ve çok net hareketleri var. Birde hep belirli saatlarde uyanık ve hareketli olduğunu tespit ettik☺️🥰
nlycltk Mer-Ve eve onu bende fark ettim bi sabah hafif hareket ediyor sonra ikindin belki sonra akşam ediyor o aralıklarda uyuyor sanırsam 😂 daha demin hareket etti bende dürttüm karşılık verdi bi daha ses sedası yok 😂
Prensesannesi27 Ysmnbarin karar verebildiniz mi isimleriniz dikkatimi çekmişti daha önce yine denk gelince sormak istedim .. ben de hüma, mihre, verda , vera arasindayim sizce hangisi güzel