nlycltk bende de eşim hemen hissetmemişti çünki bazen hafif hareketleri bizler içimizde olduğundan hissediyoruz. Ben eşime sık sık konuşmasını söyledim kızımızla ve konuştukca ve eli daha çok karnımda oldukça kızımızla bağı oluştu. Şimdi 23. Haftadayız ve çok net hareketleri var. Birde hep belirli saatlarde uyanık ve hareketli olduğunu tespit ettik☺️🥰