Prensesannesi27 Ysmnbarin karar verebildiniz mi isimleriniz dikkatimi çekmişti daha önce yine denk gelince sormak istedim .. ben de hüma, mihre, verda , vera arasindayim sizce hangisi güzel
Ysmnbarin Prensesannesi27 mihreyi hiç duymamıştım anlamı ne ? Hüma ve verda güzel bence i. Bende Ahsen ya da Serra düşünüyorum
yusufalpmom kubrapartal ben 18 de hossettım ama hafıf hafıf böyle pıt pıt atılıyordu oda hıçkırıkmıs 😂