12eylul daha erken geç gelişiyor dabolabilir bende ilk gebeligimde 10 haftaya kadar bekledik belki geç gelişiyordu diye Ama nasibimizde yokmuş şimdi 16 aylık kızım ve 28 haftalık oğluma gebeyim.normalde 7 haftayakadar normalmiş bence başka bir doktora daha gitmenizi öneririm içiniz ferah tutun inşallah bebiş kendini sonradan gosterir 🌼