12eylul Hafize27 Ya Rabbim bu sefer inşallah gönlünüze göre verir ama internettende araştirirsan boş gebeligin tekrarlama egilimi yokmuş birde bebegin yolk kesesini gördünüzmü o varsa hic korkmayin doludur boş gebeliklerde genelde yolk kesesi olmuyormuş
Hkrcy 12eylul yolk kesesi varsa bebeğiniz var demektir. Sadece oluşması için biraz daha zamana ihtiyac var :) içinizi ferah tutun
Hafize27 Sağolun inşallah düşük yapmaktan korkuyorum geçen sene agrılı oldu şimdide kese etrafında az kanamam varmış hayırlısı inşallah nasibi vardır ogluma kardeş istiyoruz
Leylasiva21 12eylul ben devlete gittim öyle dedi o kadar korkmustum özel hastaneye gittim bebegi bide kalp atışını bile gördüm 6+4 te