Kızlar benimde hamileliğimin başından beri vajinal enfeksiyonum ya 3 kez antibiyotik kullandım geçiyor sonra tekrar nüksediyor yaban Mersin’i kızılcık flan iyi gelir diyorlar ama denemedim ilişki de ysak en başından beri düşük tehlikem olduğu için neden oluyor anlamıyorum sürekli kültür vermekten sıkıldım valla