Ya hamilelikte benimde olmaya başladı. Çok rahatsız etmiyor beni koku, kaşıntı nadir ama hafif yanma ve akıntı zaten sinir olmama yetiyor. Yüksek değil 12-20 arası çıkıyor yine monurol saşe içeceğim bu gece. Umarım doğumdan sonra devam etmez. Doktorum bana sirkeli su ile sil dedi zaten yapıyorum dedim.