hepoyleolurzaten elfmoom Geldi 🌸 3 gün kullandım her gece yatmadan önce. Bi sonraki kontrolde enfeksiyon geçmişti 🤗
Boncugummmm elfmoom anladm cok gecmiş olsun bzm doktrmz kültürde üreme olmayınca wermedi ama cok yüksek cktı idrar yolu enfeksyonu cok endişeleniyorum agrımda var bıktım artk bu enfeksyondan😥
elfmoom Boncugummmm benimkinde de normal bakteri üredi diye bunu verdi sadece ama benimki de bayağı bir yüksek 🙏🏻 inşallah sağ salim atlatırız
Boncugummmm elfmoom kültüründe mi bakteri cıktı canım. Bnm kültrde ckmadı. Ama idarda lokosit 70 bna cok agrı yapıyor bnde duramazsam baska bi hastanenın aciline gtcem artk önemsememsi bni korkuttu
elfmoom Boncugummmm evet kuzum🙏🏻 bana da çok ağrılı geçiyor tarif edemem kaç gündür yürümekte bile zorlanıyorum
Boncugummmm elfmoom https://imgyukle.com/i/kCMWSv benm sonucuma bak bı canım sence bunun için neden ilaç werilmez
elfmoom hepoyleolurzaten ay darısı başıma 🤭 benim çooook kasık ağrım var resmen baskı var kasıklarımda🥺 geçer inşallah
hepoyleolurzaten elfmoom Geçmiş olsun kuzum 🌸 Geçer hiç merak etme benimde enfeksiyon varken ağrı baskı vardı sonrasında geçti 🤗
elfmoom Boncugummmm çok fazla istemiyorlar ilaç kullanımını, ne kadar tedavi etse de ilaç sonuçta 🙏🏻 yine bi başka doktora git için rahat etsin 18. haftamdayım bu arada
Boncugummmm elfmoom gitcem canım😥 haklılar ama bu ıllettde gecmiyor bılemedim zaten cok ılaç kullanıyorum ben
Boncugummmm elfmoom yok skmıyorum canım kendı saglgmz ve bebklermzn saglıgı yernde olsun tek ragzıyım🤲🌺