designermom minipanda canım Sordum kadına yarın gel dedi bi sistemi yok mu e nabiza düşmüyor mu dedim yok dedi
designermom Kubra_K ah kalbi güzel arkadaşım çok çok teşekkür ederim Allah razı olsun yarın bir öğreneyim güze haberi Daha ne isterim ki ☺️
Flyderndkk designermom evet bende sağlık ocağında vermiştin 3 kez hemde. En geç 15:30 da enabıza düşmüştü
designermom Yusuf566 benim de ilk gebeliğimde silikti canım ama geçen aylarda da silik oldu cikmadi insan tereddüte düşüyor
Mizgin2020 designermom saglikocagindan barkodu almış olsaydın şuan da sonucuna bakabilirdin canım Mesela yaşadığın şehir benim adana Adana laboratuvar sonuçları yozuyorum internette ordan o barkod ve tc ile sonuca bakılıyor
designermom gbyalcin yok be canım ya barkod ile bakılıyormuş bana yarın gel dedi kadın yarına kadar beklicem ne yapayım 🥺
Papatya-Kokusu designermom Var gibi geldi bana bu kadar koyu cıkmaz cunku yoksa eğer hakkınızda hayırlısı olsun güzel haberler yazın bizede 😊
sacmalamakizim designermom Ah canım ya bende 62 günlük anneyim daha çok güzel bir duygu ne kadar uykusuz bıraksa da kucağıma alıp başını yasladiginda eriyorum herşeyi unutuyorum 😍 Allah bu duyguyu sana da yaşatsın ❤️
Zeynep0607 designermom 2 çizginin silik olması hamileliğinin yeni olduğu anlamına geliyor 1-2 haftalık falan tebrik ederim❤️❤️❤️
designermom Zeynep0607 kan sonucunu görmeden hic kendimi umutlandırmak istemiyorum canım Allahtan hayırlısını Diliyorum hep