designermom Bfduam yok cnm letrol kullanmıştım onun gibi bi ilaçmış zaten 2 yumurtam olmustu catlama da dördüm
Kaderturan designermom memnun oldummm Allah biran önce sağ Salim bebeğinizi kucağınıza almayı nasip Etsin 🥰🌼
designermom Zeynep0607 kan sonucunu görmeden hic kendimi umutlandırmak istemiyorum canım Allahtan hayırlısını Diliyorum hep
Merveonay designermom benim ilk test seninkinden daha silikti 3-4 gün daha bekledim aynı senin koyu olan gibi çıktı şuan 6 haftalık hamileyim sendede varrrrr 🤩🤩🤩 hayırlı olsun canımm ay böyle hamileliğe sevinen heyecanlı annelere bayılıyorum ya 🥰
2105_iyiki hamilesin bnce canım bnmde böyle, çıktı hatta hayalet çizgi dediler 2 gün sonra kıpkırmızı çıktı erken gebelk testinde cıktı aynı gün
designermom 2105_iyiki canım ben dün erken gebelik yaptım bugünkü gibi silik çıktı normal yaptım o da silik çıktı Bugun de yaptım yine erken gebelik hic cikmadi normal testin 3 u de silik çıktı bugun yaptıklarımın