designermom minikumutlar insallah canım insallah Allah kimsenin kucagini Boş bırakmasın yaşayan bilir
Melekk12 designermom benimde 5 gün var sabah idrar kaset testi yaptım silik çıktı dün kan vermiştim 7.57 çıktı bakalım inşallah sağlıklı hamilelik geçiririz 😍😍
designermom Merveismail3 dün onu yaptım silik çıktı bugun yaptım cikmadi sonra ben de bugun 3 tane normal yaptım hepsi silik bir tanesi iste koyulaştı attığım gibi canım ben dr catlicam 😵💫😵💫
Nurays95 designermom Ay evet benım doktorumda ptesı beta baktırıp salı gunune cagırdı. Asla bekleyemem. Ptesı aksam özel hastanede yaptırırım 2 saat dayanabilirim ancak 😂 neyse ki sabaha bısey kalmadı🤭🤭
designermom Nurays95 ay valla ben de beklememek Diyordum da ya çıkmazsa ya kötü olursam diye kendimi sakin tutmaya çalışıyorum canım hep
Nemusto designermom benimde böyle silikti ertesi gün bi tıp merkezinde kan verdim ve şuan 34 haftalık hamileyim😊 inşallah sonucunuz istediğiniz gibi çıkar❤️❤️ Kan verin en kesin sonuç
baobei Benim de testim bugün böyle çıktı ama oğlum henüz 4,5 aylık. Korkuyorum akşam gidip kan vericem :((
Yusuf566 designermom İnşallah vardır benim de böyleydi yani bu silik çizgilerin yanlış olduğu söyleniyor ama benim Çok şükür kızım oldu
designermom Yusuf566 benim de ilk gebeliğimde silikti canım ama geçen aylarda da silik oldu cikmadi insan tereddüte düşüyor
Kubra_K designermom yaa şu an çok mutlu oldum forumda ilk bebek isteyenler arasında seni görmüştüm her aklıma geldiğinde dua ederdim sana🌸 inşallah kanda da çıkar çiçeğim rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın beklemenin ne zor olduğunu bilirim çok mutlu oldum senin adina🥰🥰♥️
minikumutlar Kubra_K aminnn inşallah gün bekleyenler sırasında bende varım 🙏🙏Allahın izniyle hamileyimdir inşallah canım
designermom Kubra_K ah kalbi güzel arkadaşım çok çok teşekkür ederim Allah razı olsun yarın bir öğreneyim güze haberi Daha ne isterim ki ☺️